Օր՝ մայիսի 10
Ժամ՝ 10:10-10:50
Վայրը՝ Հարավային դպրոցի բակ-պարտեզ
Խաղ 1. Խաղում ենք «Մեկ քայլ առաջ»
Երկու սովորող կանգնում են իար կողքի, խաղավարը մի քանի հարց է տալիս: Հարցին առաջինը ճիշտ պատասխանողը (որոշակի կարճ ժամանակահատվածում) մեկ քայլ առաջ է գնում: Հաղթում է նա, ով ավելի առաջ է: Խաղը կարելի է խաղալ նաև երեք, չորս հոգով:
Խաղ 2. Խաղում ենք «Քայլենք առաջ, կամ ետ»
Երկու սովորող կանգնում են իրար կողքի այնպես, որ կարողանան քայլերով ետ ու առաջ անել:
Խաղավարը հարցերը ընտրում այնպես, որ պատասխանները լինեն 1-10 (որպեսզի դասասենյակում տեղավորվեն) թվերը, եթե պատասխանը զույգ թիվ է, այդքան քայլ սովորողները գալիս են առաջ, եթե պատասխանը կենտ է, այդքան քայլ գնում են ետ:
Ընդ որում սովորողները պատասխանները բարձրաձայն չեն ասում, միայն քայլում են: Պարտվում է նա, ով իր քայլը սխալ է կատարում:
Երբ սովորողները սկսեցին լավ հասկանալ խաղը, հարցերը սկսեցինք բարդացնել, օրինակ՝ հաշվել մի քանի գործողությամբ արտահայտության արժեքները:
Խաղ 3.Խաղում ենք գուշակիր թիվը
Սովորողները նստում են շրջանով։ Սովորողներից մեկը մոտենում է շրջանում նստած ընկերներից մեկին, ականջին թիվ է ասում, այնուհետև կանգնում է շրջանի կենտրոնում և առաջադրանք է տալիս թիվը լսած սովորողին․ օրինակ՝ մեծացու 5-ով կամ փոքրացրու 4-ով։ Սովորողը հաշվում է մտքում, բարձրաձայն ասում է պատասխանը։ Պատասխանը լսելուց հետո՝ բոլոր սովորողները փորձում են գտնել ականջին ասած թիվը։ Ով առաջինն է ասում թիվը, շարունակում է խաղը։
Աղբյուրը՝ Դպիր ամսագրի
Ամփոփում՝