Рубрика: Ամենօրյա գործունեության համառոտ նկարագրություն

Ապրիլի 4-ից ապրիլի 8-ը ուսումնական գործունեության համառոտ նկարագրություն

Զատիկ նախագիծ

Աղայան + Ռոդարի նախագիծ

«Ընթերցանություն» նախագիծ

Բլոգուսուցում

«Ձոն» նախագիծ

Ընթերցանության ֆլեշմոբ

Ապրիլի 4, երկուշաբթի

8:30-9:00-Սովորողների դիմավորում

9:00-9:15Ընդհանուր պարապմունք

9:20-10:05-Ուրախ օտար լեզու

10:10-10:55-Երգ-երաժշտություն


11:00-11:45- Ընթերցանության նյութ՝

11:50-12:15- Ընդմիջում

12:15-13:35-Լեզվագործունեություն՝  Հայոց լեզու գիրք-տետր

Ապրիլի 5, երեքշաբթի

8:30-9:00-Սովորողների դիմավորում/ Մայր դպրոց/

9:00-9:15-Ընդհանուր պարապմունք

09:20-10:10- Բլոգային ուսուցում՝ լրացնել ֆայլը, տեղադրել բլոգում։

10։15-10։45 -Հեծանվավարություն

11։00-11:20- Ընդմիջում

11։30-12։20- Ընթերցանության նյութ՝

12։30-13։00- Շախմատ

13։05-13։35-Սովորողի ընտրությամբ գործունեություն՝ 

Քննարկում ենք  Մարտ ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբը

Ապրիլի 6, չորեքշաբթի

8:45-9:00-Սովորողների դիմավորում/ Մայր դպրոց/

9:00-9:15Ընդհանուր պարապմունք

9։20-10։05-Ես և շրջակա աշխարհ` համացանցից փնտրում ենք տեղեկություն ծիծեռնակի մասին, խմբագրում տեքստը, եղադրում բլոգում։

10։10-10։55- Բլոգային ուսուցում՝ https://scratch.mit.edu/

11։00-11։45-Ուրախ օտար լեզու

11։55-12։35-մաթեմատիկա՝ լրացնել ֆայլը, տեղադրել բլոգում։

12։35-13։55- Ընդմիջում

13։00-13։35Բլոգուսուցում

Ապրիլի 7, հինգշաբթի

8:45-9:00-Սովորողների դիմավորում

9:00-9:15Ընդհանուր պարապմունք

9։20-10։10- «Ընթերցանություն» նախագիծ

Լողուսուցում

Ապրիլի 8, ուրբաթ

8:45-9:00-Սովորողների դիմավորում

9:00-9:15Ընդհանուր պարապմունք

9:20-10:05-  Լեզվագործունեություն՝  Հայոց լեզու գիրք-տետր

10։10-11։00Ուրախ օտար լեզու

11։00-11։30 -ընդմիջում

11։50-12։30-Ուրախ օտար լեզու

13։00-13։35-13։05-13:35-Սովորողի ընտրությամբ գործունեություն՝

Քննարկում ենք  Մարտ ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբը

Автор:

Ես Սեդա Խաչատրյանն եմ: Աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում: Իմ բլոգում հավաքված են սովորողների ուսումնական աշխատանքները,որոնք կարող են ուղեցույց դառնալ շատերի համար:

Оставьте комментарий