Մասնակիցներ` 3․3 դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝ նյութերի ընթերցում, քննարկում, վերլուծում, սեր գրքի նկատմամբ, ընթերցանության խթանում
Ընթացքը՝
Շաբաթվա ընթացքում մեկ ժամ հատկացնելու ենք ընթերցանությանը: Սովորողներն իրենք են ընտրելու, թե ինչ են ուզում ընթերցել, որ գիրքն է հետաքրքրում իրենց կամ կարող են ընտրել ստորև ներկայացված էլեկտրոնային գրքերից որևէ մեկը: Յուրաքնչյուր օրվա ընթերցած հատվածից առանձնացնելու են՝
- հետաքրիքիր հատվածը
- զարմանալի հատվածը
- տխուր/ուրախ/ հատվածը
- դուր եկած հատվածը
- անծանոթ բառերը
Յուրաքանչյուրը պետք է մտածի, թե ինչպես ներկայացնի իր ընթերցած գիրքը, որ ընկերները ևս ցանկանան կարդալ այն:
- Երկարագուլպա Պիպին_Աստրիդ Լինդգրեն
- Էմիլը Լյոնեբերգայից_Աստրիդ Լինդգրեն
- Ալիսը հրաշքների աշխարհում
- Պինոքիոյի արկածները_Կարլո Կոլլոդի
- Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում_Ջաննի Ռոդարի
- Վինի Թուխը և բոլորը-բոլորը_Ալան Ալեքսանդր Միլն
- Օզի կախարդը_Լայամ Ֆրենկ Բաում
- «Գանձերի կղզին» Ռոբերտ Լուիս Սթիվենսոն
- «Քեռի Ֆյոդորը, կատուն և շունը» Էդուարդ Ուսպենսկի
- «Կառլսոն» Աստրիդ Լինդգրեն