Рубрика: 2022-2023 ուս․տարի, Հաշվետվություն

Դեկտեմբերի հաշվետվություն.2022

Աշխատանքային նախագծեր`

26.12-29.12.2022

19.12-23.12.2022

12.12-16.12.2022

05.12-09.12.2022

Իրականացված նախագծեր՝

Արդյունքներ՝

Ամանորյա հեքիաթ

«Ծիսական խոհանոց. ասիլ-վասիլներ»

Տոնական մեդիաբացիկներ

Ատամհատիկ, ատամփոխիկ

«Կոնֆետ օրացույցը»

Բարև, ձմեռ․․․

Ուսումնական ճամփորդություն`

Այցելություն Խամաճիկների պետական թատրոն

Համագործակցային նախագծեր՝

  • Ամանորի ծես-ի շրջանակում համագործակցային աշխատանքներ Մարիամ Մարտիրոսյանի, Մարիամ Մնացականյանի հետ։
  • Համագործակցություն Գնել Հարությունյանի հետ

Լողուսուցում, հեծանվավարություն՝

  • Յուրաքնչյուր հինգշաբթի՝ 13։20-14։00 այցելում ենք Արևմտյան դպրոցի փակ լողավազան։
  • Յուրաքանչյուր երեքշաբթի հեծանվավարության պարապմունք ենք կազմակերպում Հարավային դպրոց-պարտեզում։

Սեմինարներ՝

«Նռանե» պարային ակումբ

Այլ

  • Լրացնում եմ սովորողների ամենամսյա դիտարկման թերթիկը
  • Լրացնում եմ սովորողների գնահատման թերթիկը
  • Ստուգում եմ ֆլեշմոբ

Автор:

Ես Սեդա Խաչատրյանն եմ: Աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում: Իմ բլոգում հավաքված են սովորողների ուսումնական աշխատանքները,որոնք կարող են ուղեցույց դառնալ շատերի համար:

Оставьте комментарий