2-րդ դասարանի սովորողների հետ ստեղծում ենք ջերմոցային տնտեսություն :
Աշխատանքը ներառում է`
- Սածիլների աճեցում և բազմացում սերմերի միջոցով (լոլիկ, պղպեղ…)
- Կանաչիի աճեցում
Նպատակը—
Սովորողների զարգացում, բնագիտական, այգեգործական հմտությունների և կարողությունների ձևավորում և զարգացում, գիտելիքի ձեռքբերում իրական գործունեության միջոցով, խմբով աշխատելու, իրար օգնելու, նախաձեռնելու, կողմնորոշվելու կարողությունների զարգացում
Բնության հետ ճիշտ վարվելու հատկության ձևավորում:
Խնդիրները
Ծանոթացում բնության երևույթների, բնական ընթացքների հետ
Բույսերի ցանելու կամ տնկելու կարողությունների զարգացում գործնական աշխատանքի միջոցով
Բույսերի աճի, փոփոխությունների դիտարկում
Եզարակացություններ
Անձնական պարտականությունները կատարելու, պատասխանատու լինելու կարողության զարգացում։
Ախտատանքի մեջ ընդգրկվելու են նաև ընտանիքների անդամները:
Սովորողների հետ ստեղծել կանոներ օրվա կտրվածքով (ամեն օր 2-3 սովորող մշակում, հետևում է բույսերի խնամքին):
Նախագծի մեջ ներառել իմացումի հրճվանք ծրագիրը` ես և շրջակա, տեխնոլոգիա, մաթեմատիկա, մեդիատեխնոլոգիա և այլն:
Նախագծի ընթացքը
Հողի մշակում /1-2 օր/
- Մինի ջերմոցների ստեղծում /1 շաբաթ/
- Սերմերի հավաքագրում/1 շաբաթ/
- Սերմնացան/1-2 օր/
- Մշակում և այլն:
Կանաչիների սերմերի ծիլերը, ենթադրում ենք, որ կտեսնեք ապրիլի վերջից մայիսի սկիզբն ընկած ժամանակահատվածում:
Բանջարեղեների սածիլների ծլեցումը, աճը մինչև մայիս ամսվա առաջին 15 օրը, որից հետո սածիլները կտեղափոխվեն արդեն նախօրոք նախատեսված և խնամված հողատարածք:
Այս նախագիծը իրականացնելու ենք ամբողջ տարվա ընթացքում: Արդյունքները կերևան տեսնյութերի, ֆոտոշարքերի, ռադիոհաղորդումների և այլ մեդիանյութերի տեսքով:
Արդյունքում կունենք`
- Դպրոցի ներսում կանաչապատ, խնամված տարածք
- Մեր կողմից աճեցրած բանջարեղեն
- Էկոլոգիապես մաքուր կանաչեղեն
Նախագծի առավելությունները
- Բնագիտության տեսական գիտելիքները սովորողները կիրառում են գործնականում:
- Հողի և բնության հետ աշխատանքը հանգստացնում է նյարդերը, սեր առաջացնում բնության նկատմամբ:
- Աճեցնելով և խնամելով բույսերը սովորողները հասկանում են դրանց կարևորությունը և իրենց առօրյայում էլ դադարում են կոտրել ծառերը, տրորել խոտը, պոկել ծաղիկները:
- Աշխատանքը միայնակ հնարավոր չէ իրականացնել, հետևաբար՝ այս ընթացքում սովորողները համագործակցում են, իրար օգնում, ի հայտ են գալիս մարդկային բազմաթիվ դրական հատկանիշներ:
- Գյուղատնտեսական գործիքներով աշխատանքը ուժեղացնում, մարզում է երեխաներին:
- Սովորողների մոտ ի հայտ է գալիս պատասխանատվության զգացում, որովհետև նրանք խնամում են իրենց տնկած բույսերը, դրանք ջրում, փխրեցնում հողը, մաքրում ավելորդ խոտերից ….
Ամփոփում՝