Рубрика: Ամենօրյա գործունեության համառոտ նկարագրություն

Մարտի 14-18-ը ուսումնական գործունեության համառոտ նկարագրություն

Հեռավար ուսուցում

«Ընթերցանություն» նախագիծ

Բլոգուսուցում

«Ձոն» նախագիծ

Մարտի 14, երկուշաբթի

8:30-9:00-Սովորողների դիմավորում

9:00-9:15Ընդհանուր պարապմունք

9:20-10:05-Ուրախ օտար լեզու

10:10-10:55-Երգ-երաժշտություն


11:00-11:45- Ընթերցանության նյութ՝ Դոնալդ Բիսեթ «Գորգի տակ»

11:50-12:15- Ընդմիջում

12:15-13:35- Լեզվագործունեություն՝  Հայոց լեզու գիրք-տետր

Մարտի 15, երեքշաբթի

8:30-9:00-Սովորողների դիմավորում/ Մայր դպրոց/

9:00-9:15-Ընդհանուր պարապմունք

09:20-10:10- Բլոգային ուսուցում՝ լրացնել ֆայլը, տեղադրել բլոգում։

10։15-10։45 -Հեծանվավարություն

11։00-11:20- Ընդմիջում

11։30-12։20- Ընթերցանության նյութ՝ Դոնալդ Բիսեթ «Գորգի տակ»

12։30-13։00- Շախմատ

13։05-13։35-Սովորողի ընտրությամբ գործունեություն՝ 

Լուծում ենք Կենգուրու միջազգային մրցույթի խնդիրները 2019

Մարտի 16, չորեքշաբթի

8:45-9:00-Սովորողների դիմավորում/ Մայր դպրոց/

9:00-9:15Ընդհանուր պարապմունք

9։20-10։05-Ես և շրջակա աշխարհ`

Շարունակում ենք ուսումնասիրել մարդու օրգաները։ / Գլխուղեղ, լեզու/։

10։10-10։55- Բլոգային ուսուցում՝ https://scratch.mit.edu/

11։00-11։45-Ուրախ օտար լեզու

11։55-12։35-մաթեմատիկա՝ լրացնել ֆայլը, տեղադրել բլոգում։

12։35-13։55- Ընդմիջում

13։00-13։35Բլոգուսուցում

Մարտի 17, հինգշաբթի

8:45-9:00-Սովորողների դիմավորում

9:00-9:15Ընդհանուր պարապմունք

9։20-10։10- «Ընթերցանություն» նախագիծ

Լողուսուցում

Մարտի 18, ուրբաթ

8:45-9:00-Սովորողների դիմավորում

9:00-9:15Ընդհանուր պարապմունք

9:20-10:05-  Լեզվագործունեություն՝  Հայոց լեզու գիրք-տետր

10։10-11։00Ուրախ օտար լեզու

11։00-11։30 -ընդմիջում

11։50-12։30-Ուրախ օտար լեզու

13։00-13։35-13։05-13:35-Սովորողի ընտրությամբ գործունեություն՝

Լուծում ենք Կենգուրու միջազգային մրցույթի խնդիրները 2019

Автор:

Ես Սեդա Խաչատրյանն եմ: Աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում: Իմ բլոգում հավաքված են սովորողների ուսումնական աշխատանքները,որոնք կարող են ուղեցույց դառնալ շատերի համար:

Оставьте комментарий