Рубрика: Ուսումնական գարուն

«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանի սովորողներ
Ժամանակահատվածը՝ 25․03-01․04

Նպատակ՝

  1. Բանավոր և գրավոր  խոսքի զարգացում
  2. Մեդիահմտությունների ամրապնդում
  3. Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  4. Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում

Զատկական ծիսական արարողակարգի, խաղերի տեսագրություններ

Տեսադաս, «Զատիկը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում»

Կրկնազատիկը Քոլեջի նախադպրոցական կրթության բաժնում

Զատկական «Չիք, չիք», «Աղամ, աղամ» խաղերը Հարավային դպրոցում

Զատկական ձվախաղեր

Զատկական Կանաչ կիրակին Քոլեջում

Առաջադրանք առաջին՝ հետաքրքիր հարցազրույց

1․Զատկի ծեսի մասին տեղեկություններ, փաստեր հավաքել, ձայնագրել։

2․Հարցազրույց հարազատներից 

  • ինչպե՞ս են նշել և նշում Զատկի տոնը
  • ի՞նչ խաղեր են խաղացել
  • ի՞նչ երգեր են երգել
  • ի՞նչ բանաստեղծություններ, ասացվածքներ, բարեմաղթանքներ են ասել
  • ի՞նչ կերակրատեսակներ են եփել, ի՞նչ թխվածքներ են թխել

3․Կարող ես ինքդ ընտրել հարցազրույցի թեման։

Հարցազրույցը տեղադրի՛ր youtube-յանք քո էջում, հղումն ուղարկիր ինձ։

Առաջադրանք երկրորդ՝ տեխնոլոգիական աշխատանք/պատրաստվում ենք զատկական ցուցահանդես-վաճառքին/

  1. Պատրաստում ենք զատկական ուեստներ։
  2. Կարող ես ինքդ հետաքրքիր թեմա մտածել և պատրաստել։
  3. Հմուտ ձեռքեր, պատրաստում ենք դիտելով տեսանյութը։ 
easter-egg-carton-process

Ընտրում եք աշխատանքներից մեկը, ընթացքը նկարահանում և տեսանյութի հղումն ուղարկում եք ինձ։

Ամփոփում՝

նախագծի ընթացքում ստեղծված աշխատանքները, հրապարակվում են բլոգում, ենթակայքում, կայքում:

«Ուսումնական գարուն» նախագծի ամփոփում

Автор:

Ես Սեդա Խաչատրյանն եմ: Աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում: Իմ բլոգում հավաքված են սովորողների ուսումնական աշխատանքները,որոնք կարող են ուղեցույց դառնալ շատերի համար:

Оставьте комментарий