Рубрика: Ամսիկներ, Բլոգի ընթերցարան

«Հեքիաթախաղեր` ռոդարիական հնարքներով». մայրենի խոսքի, ստեղծականության ստուգատես. ամփոփում

Կարդացինք սովորողների կողմից նախընտրելի հեքիաթը: Միասին զրուցեցինք, քննարկեցինք: Այնուհետև վերածեցինք հեքիաթախաղի, որտեղ յուրաքանչյոր սովորող պատմում- նկարագրում է իրեն դուր եկած հատվածը՝ տալով երևակայություն և ստեղծականություն:

Автор:

Ես Սեդա Խաչատրյանն եմ: Աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում: Իմ բլոգում հավաքված են սովորողների ուսումնական աշխատանքները,որոնք կարող են ուղեցույց դառնալ շատերի համար:

Оставьте комментарий