Կարդացի Ջոն Դյուիի Ուսումնառությունն առանց ուսուցման հոդվածը: Շատ հետաքրքիր հոդված էր:
Կրթական արդյունքները պետք է դիտարկել ըստ յուրաքանչյուր երեխայի կարողությունների, քանի որ միևնույն դասարանում սովորողները կարող են ունենալ տարբեր խնդիրներ և արդյունքներ։
Դպրոցները և դասընթացները պետք է այնպես կազմակերպել, որ օգնեն երեխաներին սովորել և բացահայտել իրենց ամենամեծ ներուժը:
Ինքս էլ փորձում եմ աշխատել այնպես, որ յուրաքանչյուր սովորող՝ հատուկ կարիք ունեցող, կամ չունեցող կարողանա սովորել իր ընդունակությունների սահմաններում, զարգացնել իր կարողությունները։
Պարզապես պետք է մատուցել թեման և ազատ թողնել: Ուսուցումը սովորողի համար իսկական հաճույք պետք է լինի, նոր բան սովորելու, բացահայտելու հրճվանք: Այս տարիների ընթացքում նկատել եմ, որ երեխաներն իրարից շատ ավելի հեշտ են սովորում, ցանկացած բան իրար կարողանում են շատ մատչելի բացատրել, հասկացնել: Կազմակերպում եմ այնպիսի պարապմունք, որտեղ սովորողն է օգնում ընկերոջը։